23 augusti 2011

Hilma och Högvakt

Ahh idag har jag träffat lilla söta Hilma! Hon är jätteliten :) såklart! Hade inhandlat en liten jacka med vit "päls" på till henne som hon kan ha sen när det blir lite kallt.
Söt som en liten docka :)

"Gammelmoster" Mona :)

Var lugn hos mig oxå :)

Och somnade hos mamma :)

Helgen med högvakten i Stockholm har varit SÅ rolig! Det var inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, jag hade säkert förberett mig på det värsta :) Vi övade i lördagskväll, gick högvakt i strålande sol (och lite för varmt) i söndags, övade vidare på söndag kväll och gick en till vakt igår. Så det är nog inte så konstigt att man är lite öm i kroppen :)
Det var jättemycket folk ute båda dagarna och fullt på slottet och det var ju såklart en bonus. Att gå och spela med en orkester på 45 personer, där allt ser så snyggt ut och där det låter så bra ger mycket energi.
Vi hade dessutom besök av Försvarsmusikcentrum på måndagen, men dom hade inga anmärkningar. Söndags-rundan hade vi ett par missar, men jag tror inte att publiken märkte speciellt mycket. Givetvis var kåren lite missnöjd men å andra sidan var det 200% koncentration på måndagen och då gick det perfekt.
Trombonledet :)

Uppställda i fållan


Konsert på Borggården
Konsert vid Obelisken

Nöjd och glad :)
Nu ska jag slappa lite! Ser fram emot en massage imorgon vid 7.30, den behövs nu kan jag säga!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar