27 augusti 2011

Kvavt..

Jobbigt väder ute.. Klibbigt liksom.. Känns som om man svettas hela tiden och ändå är det inte jättevarmt. Tror det behövs en åskskur! Fast den kan vänta tills imorgon :)

Har precis varit och spelat på torget med musikkåren! Var inte jättemycket folk ute, tyckte nog att det var lite tidigt att spela klockan 10. Folk har nog inte vaknat ännu :)
Men det är ju alltid kul att spela lite!

Igår började Älmhultsdagarna och vi var på lite fest hemma hos ett par jobbarkompisar till Patricia, sen gick vi via torget till Wärkstan och jag hade mycket trevligt! Höll mig dock till vin och cider så jag känner mig ändå ganska ok idag. Lite trött mest :) har inte sovit mina timmar.. så tror jag ska ta och vila en stund så att man orkar med Speak ikväll!

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar