7 augusti 2011

Maria och Mickes bröllop!

Ganska nytt hemkommen från en mycket trevlig helg och ett underbart bröllop i Göteborg!
Maria och Micke, så vackra och fina, trevligt folk, god mat, bra musik.. finns inget att klaga på :)
Jag har ju även hunnit hänga lite på Nordstan, bra ställe måste jag säga. Och detta i relation till vad Maria och
Micke hade skrivit om mig i lilla häftet som vi fick till middagen:

"Victoria- shoppingälskande småländska som jobbar för Kamprad. Välberest (bland annat tack vare jobbet) och välorganiserad tjej som försökte få studiepli på bruden under César Ritz tiden, men bruden föredrog The Dog and The Lampost (studentbaren)"

Fast jag har inte handlat så mycket.. lite små bra och ha grejor typ :) och då hade dom ändå mycket rea på Esprit! Däremot skrämmer höstens kommande mode mig.. det är liksom en blandning av gult, orange och brunt.. vidrigt.. känns som gammalt fult 80 tal! Och det är INTE mina färget! Rost-röd-brunt kan jag köpa.. men inte det andra.. men det fanns lite lila och rosa oxå så jag ska nog överleva!

 Jag lägger upp lite bilder här från helgen, dom talar för sig själva.
Önskar de nygifta ett långt och lyckligt liv, ni är perfekta för varandra!
Lite blåsigt men inget regn alls! Vi var alla lite oroliga, men vi hade väderguden på vår sida igår :)

På väg ut som herr och fru

Puss på dig!

Mycket ris..

Mmm... tårta!

Första dansen.. men ingen vals :)

Pustar ut lite :)

Bästa brudtärnan!

Mer dans! Jag hade träningsvärk när jag vaknade i morse. Har inte dansat så mycket sen.. ja.. på lääänge :)
Nu börjar min nedräkning till Basel!! Åker på onsdag och ser så fram emot det. Innan dess ska det övas lite trombon, tvätta och bara slappa oxå, får man inte glömma.
Söndagkväll framör tvn, det gillar vi.. gäääsp!
Tack för mig, hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar