10 augusti 2011

Nykomling!

Fick ett glädjande mms i morse från min kära kusin Linda men en bild på en liten sötnos! Hon och Jonas har fått en liten flicka i natt, klockan 02:03! Hon väger 3250 och är 50 cm lång. Har inte fått veta något namn ännu men det kommer väl.
Så välkommen till släkten lillan!
Nu kan jag ju shoppa lite söta bebbe-kläder i Schweiz :)

Väskan är packad och nu åker jag till Mia Noltorp i Hjärup för att äta lite lunch innan jag fortsätter till Kastrup och Basel. Får väl se hur mycket jag hinner blogga där nere, jag har ju dock semester :)
Ha en bra vecka alla!
Tack för mig, hej!

1 kommentar:

  1. Hej IA.
    Kul att vi har fått en ny liten tjej i släkten.
    Har fått en fin bild på henne söt söt.
    Du får ha en mysig sem.där nere ät gott och lev livet.Kramisar från Doddo.

    SvaraRadera