21 juli 2011

En dag kvar

Jaha, då gick nästan denna veckan oxå och imorgon går jag på semester! Ledig en vecka, jobbar 3 dagar och sen ledig 2 veckor till. Känns helt overkligt.
Dock är inte vädret på min sida alls just nu och jag sa till Lucie idag att om det ska regna hela nästa vecka oxå så kommer jag att gå in och jobba lite och ta dom dagarna sen. Och det var helt ok :)
Men vi får se, håller tummarna!

Har haft en bra vecka så här långt: Var hos Linda och Jonas i tisdags och fick en mycket god middag, vin och GT. Var jättekul att träffas! Vi bor i samma by men ses alltför sällan.. hann till och med läsa saga för Tindra :)

Igår var jag hos Johan och Emilie. Mia var oxå nere från Växjö och vi lagade Paella som blev kanongod! Fick till  och med matlåda med mig till idag. Väldigt seriörs matlåda med tillhörande burk med citron, påse med sallad och påse med bröd! Var lika gott idag kan jag säga.
Sen har jag varit och klipp/färgat håret i eftermiddag. Bara blivit ompysslad och jag blev väldigt nöjd. Ingen jätteförändring, men det är skönt att vara nyfrissad. Åsa färgade dessutom mina ögonbryn, något jag aldrig vågat innan. Blev bra :)
Var hemma hos mor och far en sväng med och kollade in all god dricka dom har handlat i Tyskland. Fick ett par spindel-örhängen oxå, mer spindel-terapi :)

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt. Igår kunde jag absolut inte sova, vet inte vad det var med mig. Så jag har varit lite trött idag. Men å andra sidan så har jag ju snart semester :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar