24 juli 2011

Karlshamn

Det blev minsann Östersjöfestivalen igår kväll och det var helt enkelt kanon-trevligt!
Vi började med lite fest i Apelhult, sen hade vi minibuss och Martin som chaufför ner till Karlshamn. Vi var dock inte alls på själva festivalen, utan gick direkt till Harrys (pub/bar/klubb). Där överraskade Calle Åhlund med att ha bokat VIP avdelningen så vi hade en hel liten avspärrad egen del med fåtöljer och dricka och bra utsikt över dansgolvet, riktigt lyxigt! Har inte varit med om något sånt här sen Genéve-tiden..
Så det var en mycket lyckad kväll och jag hade jätteroligt! Tack alla som var med :)

Vi var hemma vid 4 så jag sov ganska länge idag och sen har jag läst lite bok och bara tagit det lugnt. Orkar liksom inte stimma med något nu, jag har ju semester! Eller i alla fall börjar den imorgon på riktigt. Känns lite skumt att inte ha något alls planerat nästa vecka, mer än att vara ledig. Tror i och för sig att det är bra för mig.. bara ta dagen som den kommer, kanske göra något spontant :) Ska ut och gå i veckan i alla fall, har inte rört mycket på mig denna helgen.

Tror jag ska pallra mig ner till byn och köpa lite glass, har varit sugen på det HELA dagen idag. Har inte bestämt om det blir Ben and Jerrys eller om jag ska prova GB's nya Nogger som lösglass.. får väl se när jag kommer så långt, dagens I-lands-problem igen då.

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar