23 juli 2011

Galen värld..

Igår bombades Oslo och en galen norrman sköt över 80 ungdomar till döds.. vad händer i världen????
Jag såg på aftonbladet att folk dött av en bomb i centrala Oslo och ringde till Maria (Jönsson) direkt! Första gången gick det inte fram någon signal och jag fick nästan lite panik men sen svarade hon och allt var ok. Men hela stan såg ut som en krigs-zon..
Därefter hör jag på nyheterna att en kille utklädd till polis gått in på ett sommarläger för ungdomar och bara skjutit ner folk.. dödssiffran är nu uppe på 87! Lägret låg lite utanför Olso. Det är sjukt! Galet.

I övrigt har jag semester nu!! I alla fall en vecka. Sen jobbar jag ju 3 dagar och sen är det långledigt. Känns inte som om jag har semester ännu bara, känns som vanlig lördag. Men man märker väl det på måndag kanske!
Igår var jag bara hemma och slappade, orkade inte ta mig för något :) var så skönt! Kollade på En princessas dagbok på tv, kändes helt lagom..

Sen får vi väl se vad som händer i veckan, har inte planerat så mycket men hoppas på SOL nu!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar