11 juli 2011

Kallt!

Jag vet att det är fel att skriva ordet kallt i juli men det ÄR kallt på jobbet nu! Idag har jag till och med haft min fleece-jacka på mig :) antalet jobbarkompisar är drastiskt reducerat och därav mindre värme från dom och deras datorer.. men men, det är lugnt där i alla fall kan man säga!

Måndag idag, jag cyklade duktigt till jobbet och som vanligt regnade det ju när jag skulle hem. Det regnade i typ dom 5 minuterna det tog mig att komma hem sen passade det att sluta. Typiskt! Så jag har varit lite lat idag, inte gjort så mycket. Ätit coleslaw och majskolv, kollat på tv och slappat.

Helgen fortsatte att vara mycket trevlig. Hann träffa Mia och söta Elsa i lördags, tog mig en liten cykeltur till Killeberg och fikade. Jättekul att hinna ses, vet ju att det är hektiskt när man är hemma.
Efter Killeberg åkte jag och Viktor en sväng till Apelhult och fikade och badade lite och sen hamnade vi alla på Sorello på kvällen! Mycket trevligt!
Söndagen spenderades oxå delvis i Apelhult och jag lyckades få lite solbränna igen. Märker att jag inte bränner mig så lätt nu när jag har grunden från Thailand. Kanske ska satsa på att åka dit 3 veckor om året för att grunda :) Tack Martin och Patricia för att jag alltid får bada!
Sen var jag hos Johan, Emilie och Rasmus på kvällen och lagade gulasch-soppa, blev lyckat! Och i ren protest mot att alla andra har semester så låtsades jag och Johan att vi oxå hade det och drack vin till maten :) gott!

Imorgon ska jag till Hästveda marknad med mor, far och Kelle! Har inte varit där på måååånga år, ska bli kul! Vi var ju där varje år så länge farmor levde, lite nostalgi :)

Men nu är det tv en stund till och sen ska jag lägga mig och läsa!
Tack för mig, hej!

PS: Ny mobil är beställd via Duodata idag, Samsung Galaxy Ace, vit! Håller tummarna för att den kommer redan på onsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar