3 juli 2011

Helgen slut igen!

Söndag kväll snart, eller typ nu, vet inte helt när det räknas som kväll, men i alla fall :)

Jag har haft en jättebra helg, ganska lugnt och till och med fått lite gjort. Är så nöjd!

Började lite av helgen i torsdags då jag var hos Jenny och åt middag med Bettan och Ulrika. Lika trevligt som vanligt när vi ses :) Och dom fick sina Tiffany-armband som jag köpt i Thailand så nu är Tiffany-klubben på tapeten igen. Alla var nöjda och glada efter Bettans goda biffar och min cheese cake :)

I fredags var jag hos Oa och Jessica, så längesen vi hade varannan fredag nu så det var verkligen dags! Vi åt gott grillat, drack lite vin, spelade Guitar Hero och bara umgicks! Tack för den kvällen!
I lördags sov jag till halv 11.. JAG, SOV till HALV 11! Helt sjukt.. vet inte när det hände sist. Men jag har ju varit lite trött och sliten så det behövdes nog. Så när jag väl vaknat tog jag tag i projekt städa lägenheten och även om den inte är så stor så tar det sin lilla tid kan jag säga. Bara plocka i ordning alla småsaker.. mamma och pappa var här och fikade en sväng så jag fick lite paus, sen var jag även och fixade Jessicas naglar och smink innan dom skulle på 40 års fest.

Sen ringde Johan och frågade om jag ville komma bort och testa deras pool och som ni ser på bilderna från igår så gjorde vi det :) var inte SÅ kallt när man väl lagt sig ner :) Och så fick jag mysa lite med Rasmus oxå, sötaste lille killen som finns! Och det händer så mycket med honom nu, idag när vi var på Näset och tog ett dopp i sjön så satt han själv en liten liten stund utan att vi höll honom! Men visst, han tappar balansen fort :)
Idag har det varit kvavt och varmt så det var skönt att bada lite, tror det kommer åska snart. Har hunnit med strykning av tvätthögen och en långpromenad med :)
Och nu har jag precis ätit, sitter och kollar på en film (the Social network) men jag tycker sådär.. jag fixar inte filmer längre.. dom är för långa, jag blir rastlös :)

3 veckor kvar till semester!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar