22 oktober 2011

Hestra..

Nu i veckan har vi varit iväg med hela avdelningen i Hestra! Det har allt som allt varit trevligt, det är det alltid när vi åker iväg tillsammans, men inte helt som andra gånger vi varit iväg. Dels tyckte jag att det var lite flummigt på sina håll och "aktiviteten" som var att gå UPP för hela skidbacken (i pisten..) var inte alls i min smak. Det gav inte mig något alls. En del tyckte ju såklart att det var en riktig utmaning och blev taggade av det, men jag är ju inte helt sån. Det skulle väl symbolisera något med att stå inför en stor utmaning och hur bra det känns när man nått den.. Jag gick upp bara för att jag skulle men jag gör aldrig om det. Denna var värre än när jag var uppe på toppen på Phi Phi i Thailand i 35 graders värme.
På kvällen lagade vi mat tillsammans i typ småkök (som på hemkunskapen!) och det var kul! Satt även och drack lite vin och pratade skit innan dess i våra små stugor.

Igår hjälpte jag Patricia att bära lite lådor till hennes nya lya och sen åt vi en god middag på Sorello. Vaknade halv 6 i morse.. inte nöjd! Så jag läste lite bok och sen somnade jag tack och lov om.. och vaknade vid 9 :) så nu håller jag på att tvätta och städa lite. Ska åka ner till Killeberg och hämta lite flyttlådor hos Lucie sen med så kan jag snart börja packa lite!
Frukostdags nu :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar