5 oktober 2011

Nya vantar och massage!

Idag när jag kom hem från jobbet låg det ett litet paket i min brevlåda med en avsändare som jag inte helt kände igen.. spännande tänkte jag, öppnade och hittade dessa jättefina stickade vantar! Det fanns även med en hälsning med tack för hjälpen på högvakten från Margareta som spelar lyra i Trollhättans musikkår.
Det var en såå fin överraskning! Och hur ofta får man paket med posten numera (förutom kanske när man fyller år)? Tack Margareta!! Jag hoppas kunna komma upp och spela snart igen, det är en härlig orkester!


Har annars precis kommit hem från en underbar timmes massage hos Katrin. Den var välbehövlig kan jag säga. Man blir liksom som en helt ny människa..  Har sovit lite dåligt sista nätterna (lite mycket i huvudet på jobbet just nu) så nu har jag fått citronmeliss-te och lite slappna-av-olja så nu blir det nog bättre.
Passar på att varmt varmt rekommendera Katrin om ni känner att ni behöver må bättre helt enkelt:
http://www.katrinsmassage.se/

I övrigt ser jag fram emot fredag lunch. Då åker jag till Uppsala för att ha en hel helg med Maria, Micke och resten av familjen. Det ska bli så kul att ses och få ett litet miljöombyte. Strosa på stan, äta gott, dricka vin, prata och spela spel :) Längtar!!!

Nu ska jag göra lite soppa till kvällsmat!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar