2 oktober 2011

Vilken höstdag det blev!

Det var en sååå fin dag igår! Varmt och soligt med skogspromenad och mammas goda mat!


Tittut Tindra!

Samma hopp som jag brukade göra när jag var liten.. vid "stora stenen"


Söta lilla Hilma


Tindra är väääldigt förtjust i alla mina Barbie-saker/dockor

Och så ett litet smile :)
Jag spenderade sedan resten av kvällen på soffan och somnade ganska tidigt. Kände hur trött jag var efter veckan som gått.
Idag har jag varit ute på promenad och hade tänkt fixa lite här hemma.

Tror inte jag har skrivit att jag ska flytta till ny lägenhet i December? Har fått en 2a på Tallgatan, som är precis jämte här. Ska bli spännande :) Planlösningen är jättefin och jag kommer att få diskmaskin! Skriver lite mer om det en annan dag!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar