1 oktober 2011

Lördagmorgon..

Hur var det nu.. morgonstund har guld i mun! Ja.. det är ju inte så tidigt, men oj vad gött det är att sitta framför TV:n och äta frukost.. och veta att man KAN gå och lägga sig igen om man vill!
Idag skulle ju bli jättefint väder men det ser det inte ut som just nu.. dimmigt och grått, hoppas det ändrar sig..

Det har varit en lång vecka. Vi har haft säljuppföljningar med alla våra säljledare vilket innebär en sådär 22 telefonmöten. Verkligen fullt upp men givetvis intressanta möten. Kul att lyssna på hur det går i våra länder och få lite feedback.  Men det har blivit en del timmar på det där kontoret oxå :)

Men det blev en mycket bra avslutning på veckan igår kväll. Åkte hem till Jenny och Magnus när jag väl jobbat klart, fick middag, vin, glass och godis. Helt perfekt! Tack!
Dom har köpt en automatisk gräsklippare.. Magnus bebis, som Jenny sa :) Jag och Wille döpte den till Lennart Kanonkulan igår och vi var ganska roade av den allihop! Speciellt när han skulle gå in i sitt bo och ladda upp sig igen :)

En tråkig sak som hänt i veckan är att NÅGON kört på min bil på jobb-parkeringen!! Utan att ge sig till känna.. Repor och vit färg på bakdörren.. och jag stod liksom mitt framför IOS! Det är någon som jobbar i huset, till 99%.. och det stör mig ännu mer. Att man inte erkänner! Personen måste ha märkt det.. Men Itte kollade på skadan och trodde att gick att fixa till någorlunda. Troligen inte lönt att dra in försäkringsbolaget.

Idag blir det nog en liten vända till byn (i alla fall till Maxi, ekar i kylen!) och sen hem till mamma och pappa där pappa och Jonas lägger tak. Tror att lilla Hilma kommer på besök med, bäst att hålla sig framme då :)
Trevlig helg alla!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar