30 oktober 2011

Vintertid

Idag har vi fått sova en timme längre, passade alldeles utmärkt eftersom vi hamnade på Speak Easy igår kväll lite otippat :)

Igår var en sån goe dag. Tog det ganska lugnt och packade lite på dagen. Bakade saffranskaka (som blev jättegod och ska bakas fler gånger) och fikade med Johan på DuoData. Sen åkte jag till Ikea en sväng för jag tänkte kolla om kunde köpa loss lite sånt silkespapper för att kunna packa med. Men det gick ju såklart inte.. Men Ikea har nu startat sin gosedjurskamanj, där Ikea skänker 10 kr till UNICEF för varje gosedjur man köper så jag köpte med mig en lång röd orm till Rasmus. Han bara älskade den! :) Han hade med den i vagnen sen när vi var ute och gick långpromenad och det var kul att se när han kröp runt med den på golvet! Han tröttnar säkert snart på den snart men ändå :)


Jag och Johan drack årets första Blossa glögg (oxå på bild från igår). Årets smak är kaffe och jag tyckte den var riktigt god! Glögg är ju så gott.. och sen var vi hos Patricia på förfest och när jag nästan hade bestämt mig för att inte gå med till Sorello (som var planen först) när allt rätt som det var ändrades till Speak Easy och jag rättade in mig i ledet. Vi var där ganska sent men det var jättetrevligt! Kul att dansa lite för en gångs skull :)

Veckan har oxå varit bra, var på massage hos Katrin, fikat med Olga, varit på morgonpromenad med Pernilla, varit på middag och after work med Lisa och Jonas (gammal Schweiz kollega) och ja.. haft det bra helt enkelt.

Ser just nu fram emot nästa helg, då ska jag till Köpenhamn med Lisa och Bettina för en helhelg med shopping och bara umgås! Så fredag middag pyser vi :)

Lägger med en nostalgibild från Gran Canaria förra året, det är mindre än 7 veckor till vi åker!! 
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar