16 oktober 2011

Skridskor i Diö :)

Igår var och åkte skridskor med Oa, Jessica och barnen! Det var ju ett tag sen man gjorde det men det gick över förväntan, jag trillade inte i alla fall :) Melvin är ju jätteduktig redan på att åka, det ser så enkelt ut. Tuva verkade oxå gilla skridskor, hon lärde sig jättefort! Sen är hon ju ganska modig rent generellt :)
Vi avslutade kvällen med pizza och lite vin, mycket lyckat. Tack!

Kan inte helt fatta att helgen går så fort! Nu är det söndag morgon, jag har ätit lite frukost och tror att jag ska ut på en promenad om en stund. Var ute på en lång runda igår med, känns som om man måste passa på nu innan regn och rusk är här. Det har varit en väldigt fin höstvecka, även om det varit kallt. Hade termobyxorna på mig när jag cyklade hem igår kväll..
Men jag försöker att inte tänka negativa tankar om vintern nu. Det är bara att leva med det och inte ödsla energi på att hata snö och kallt. Det är bara 8 veckor till vi ska till Gran Canaria!!!

                                                               Här är lite bilder från isen:




Ikväll blir det storbandsrep och sen är det ny jobbvecka! Onsdag-torsdag ska vi iväg till Hestra med jobbet, hela avdelningen. Ska bli spännande..
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar