24 november 2011

10 grader varmt!

Nu när jag åkte hem från jobbet visade termometern i bilden +10 grader.. i slutet av november! Helt sjukt.. förra året gick man väl i termobyxor och kängor vid det här laget.. så jag klagar absolut inte!! Varje dag utan snö ser vi som en bonus :)
Det är bara liiite mer än 3 veckor till vi åker till Gran Canaria nu.. och jag insåg att det snart är dags att börja leta fram sommarkläderna som ligger någonstans i nya lägenheten.. kanske är något man behöver tvätta :) Men jag tror jag kommer att ha ganska lite med mig i år om jag jämför med förra året. Efter Thailand lärde man ju sig att packa lätt och man behöver ju inte så mycket.. det är bara skor jag har svårt för att hålla nere i antal :) men det ska nog gå bra! Ser verkligen fram emot det i alla fall!

På lördag ska vi äta julbord hemma hos mamma och pappa med hela klanen Maliszewski! Så imorgon kväll ska jag koka gröt :) får ju bidra lite till det goda. Vi tänkte även börja lite tidigare på eftermiddag och julpyssla lite med Melvin och Tuva. Ska bli så mysigt, längesen vi sågs allihop nu!

Sen är det till att ladda inför vår Sales leader week nästa vecka på jobbet, då alla våra säljledare från hela världen kommer hit för att träffa oss och se sortimentet. Ska bli kul med många nya människor! Men ganska intensivt oxå.. vi avslutar veckan med 2 dagar i Malmö med hela Supply gänget. Brukar vara lyckat med lite workshops, presentationer och bowling på kvällen :) Jag delade ju vinnarplatsen med Markus förra året (trots att jag egentligen är kass på att bowla) så det återstår ju att se om jag klarar att försvara titeln (tror INTE det!).

Nähä, dags att fixa lite mat!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar