19 november 2011

Annas födelsedag..

Idag skulle min kära Anna har fyllt 32.. och jag önskar så att jag kunde gett henne en stor kram på riktigt.. bara en gång till.. men man får ju inte alltid som man vill, eller hur?
Jag har varit och tänt ett ljus i minneslunden idag på förmiddagen. Känns fortfarande overkligt att hon inte finns längre.. och ändå är det en bra bit över ett år sen hon gick bort. Ena dagen så är man helt med i verkligheten men sen kommer en sån dag där man tänker mycket. Har tänkt en del idag.. men inte blivit mycket klokare :) Jag kommer aldrig att få svar på varför det blev som det blev eller om/vad jag/vi kunde gjort mer.. men barnasinnet i mig tror nog ändå att hon sitter där uppe på sitt moln och mår väl tillsammans med sin pappa och andra vi har förlorat.
Skickar tankar och kramar till er vänner som oxå saknar Anna lite extra idag!

Igår hade jag Lisa och Colin på besök, lite fajitas och vin och trevligt prat! Och jag har sysselsatt mig själv bra idag oxå, fixat hemma (mest i badrummet), varit på Maxi, skruvat garderob med pappa, tvättat bilen, gjort müsli.. ganska skönt med en dag när man kan ta det som det kommer. Nu hamnade jag i soffan en stund och tror jag sitter här lite :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar