7 november 2011

Köpenhamn!

Måste ju bara lägga upp lite bilder från Köpenhamn! Hade en helt perfekt helg med Lisa och Bettina. Shopping, god mat, vin och drinkar och bara vara. Precis vad jag behövde som paus från mina flyttlådor :)
Nöjda och glada med bästa drinkarna på Hard Rock Café

Fredagsmiddag på en spansk restaurang där vi frossade i tapas,  mmm!

Vi hade sol och "varmt" på lördagen och satt på uteservering och drack vin :)

Nyhavn, som ett vykort!

Frozen Strawberry Daiquri..

Ute på båt-tur runt stan på söndagen innan vi begav oss hemåt. Jag och Lisa hade ingen kul tågresa eftersom det var sista dagen på höstlovet och ALLA hade resväskor och vi inte hade några platsreservationer.. SJUKT mycket folk! Och tågbolaget verkade ha missat att det var mycket bokningar.. inga extra vagnar där inte!
Ja.. det var helgen!
Idag har jag börjat flytta lite småsaker till nya lägenheten och jag har resten av veckan planerad i detalj kan jag säga :) det är ju verkligen lyx att ha en vecka på sig att flytta..
Imorgon ska jag, mamma, Lisa och troligen Patricia till Huseby för att kolla in julmarknaden och handla lite gott. Ska ju på julbord hos mor och far den 26e November, måste ju ha lite sånt innan vi åker till Gran Canaria!
På onsdag ska jag handla soffa och möbler, torsdag blir det att bära lådor och montera, fredag bära lite till (ska gå hem vid lunch hoppas jag), sen ska pappa och Oa måla och tapetsera på lördag samtidigt som mamma och Doddo hjälper till att städa här. Och söndag flyttar jag över helt och hållet. Passar på att sova här på lördag så jag slipper målarlukten..

Ja.. och nu blir det soffan en stund! Gäääsp redan :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar