27 november 2011

Storm..

Ja det verkar vara storm på väg.. har legat och lyssnat på vindarna, lite mer otäta fönster i denna lägenheten.. men så länge man är inne är det nästan lite mysigt. Dom har dock gått ut med klass 3 varning för kvällen här nere hos oss.. Gudrun all over igen antar jag!

Vilket gott julbord vi åt igår! Tack mamma för att du lagar så god mat!! Doddo och Jessica hade gjort revben och omelett och det var oxå väldigt smarrigt!
Drack en god julsnaps som Kelle hade inhandlat (den hette Special-något..)! Är ju inget stort fan av snaps men denna gick ner utan köttbulle!
Vi hade det så trevligt och vi började ganska tidigt så det blev inte så sent. Jag och Malle hade sällskap till fots ner till byn sen gick han en sväng till Sorello och jag cyklade hem och somnade tvärt. Jag var så mätt och trött efter allt gott..
Och idag vaknade jag ändå tidigt men lyckades ligga kvar och somna om till halv 10! Så skönt.. behövde det tror jag!

Adventspyntet är uppe (det lilla jag har fixat med) och nu är det längdskidor på tv så jag bänkar mig i soffan en stund :) Och om 3 veckor ligger jag på stranden, yey!!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar