13 november 2011

Nytt hem!

Då är jag på plats i min nya lägenhet, helt och fullt och har lämnat över den gamla till ny hyresgäst. Tror hon kommer trivas lika bra där som jag gjort. Kändes allt lite vemodigt att lämna gamla hemmet efter nästan 8 år.. men oj vad fint det är här i min nya nu! Jag kommer att trivas helt perfekt, det vet jag!
Som ni kanske sett på bilderna så har det gått undan och jag kunde inte vara mer nöjd. Jag sitter just nu i min nya soffa och bara slappar. Har hur många lådor som helst att packa upp men jag tror inte det blir mycket mer ikväll. Har varit igång många dagar nu, behöver en liten paus. Bara sitta :)
Jag har ju dessutom lyxen att vara ledig imorgon så då ska jag fixa och dona.

TACK alla ni som har hjälpt mig under helgen och veckan, ni är underbara och det är ovärderligt. Är väldigt tacksam att ha familj och vänner som ställer upp till 100%. Puss på er!

Hann ju även med en liten tur till Speak igår! Var trevligt där men vi kom lite sent så det gick väldigt fort på något vis :) Kändes som om förfesten var roligast, brukar nästan alltid vara så.
Men men, nu ger jag mig! 
Tack för mig, hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar