30 november 2011

Energi!

Idag har jag haft en såndär bra dag på jobbet :) Vi har alla våra säljledare från hela världen här denna veckan och idag har dom fått se nästa års sortiment. Det har varit så kul att höra deras input på vad som är på väg och på vad vi gör och framför allt är det kul att bara träffa dom och få ansikten på namn och röster. Det har gett mig mycket energi även om huvudet är ganska segt nu.. Jag har även sprungit på mina "gamla" säljledarkollegor från Decoration-tiden och det är alltid kul :)
Så idag har jag energi!

Är dock trött så ikväll blir det att sova tidigt. Överväger till och med att missa Greys.. så trött är jag :)
Imorgon middag åker vi till Malmö med Supply gänget för Supply dagar, dvs workshops, team buliding, julbord och bowling. Ska bli mycket trevligt och det är ju en tradition nu. Förra året vann jag ju bowlingen tillsammans med Markus, men det var bara på ren tur.. kommer nog inte att kunna försvara den titeln :) jag är ju inte bra på att bowla egentligen.. men men, vi får se! Några cider hjälpte ju förra året :)

Lördag är det konsert med Storbandet i kyrkan och söndag ska vi repa med kåren och kören hela dagen. Så fullt upp i helgen! Och så är det ju då 16 dagar tills vi åker till Gran Canaria!!!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar