8 mars 2012

Ett år..

Ja för ganska så exakt ett år sen så satt vi på planet till Thailand, laddade för 3 veckors underbar semester! Har 2 kära vänner som fyller år idag så det är lite därför jag har sån kolla på datumet! Grattis Gummesson och Mia!!
Ett år sen?? Vad hände? På ett sätt känns det som om det inte är alls längesen vi kom hem igen men på ett annat sätt känns det som flera år sen..
Hur eller hur, att vara ledig i 3 veckor och att vara iväg och koppla av totalt så länge är något av det bästa jag gjort och jag hoppas att det kommer nån mer sån resa i mitt liv, just en sån lång resa. Inga bekymmer, sola, bada, slappa och äta gott.. länge :)

Så lite minnen kommer här:









Jag har många bilder.. var svårt att välja godbitar! Minns inte heller vad jag har lagt ut innan :)
Men det gör ju en ganska mycket gladare att kolla på dessa när man ser hur det ser ut utomhus just nu :) Det kom ju snö inatt.. liiiite onödigt tycker jag!
Gick dessutom hem lite tidigare idag från jobbet och har vilat på soffan i eftermiddag. Har en förkylning till på gång nu känner jag och jag har väl hunnit vara frisk i sådär 2 veckor. BLÄ. Hoppas inte denna varar i 3 månader den oxå..

Imorgon är det fredag, yey!
Tack för mig, hej!


1 kommentar:

  1. Jaså vilka härliga bilder. Jag blir oxå glad när jag ser och tänker tillbaka....Kram och krya på dig!! //Jessica

    SvaraRadera