20 mars 2012

Snart vår?

Fick allt lite vårkänslor i morse när jag tog på mina prickiga skor :) har fått beröm för dom på jobbet med! Gillar dom skarpt..

Tisdag redan, helgen försvann fort, säkert för att man inte ville att den skulle ta slut.. var på besök hos Christers syster Monica med familj och blev bortskämd med god mat och trevligt sällskap. En liten skogspromenad i duggregnet hann vi oxå med under vissa protester (inte från mig denna gången faktiskt!). Tack Monica och Kalle, det gör vi om snart!

Ikväll ska jag åka med Malin och Kerstin och spela i Vislanda, ska vara med på en konsert med deras orkester i April så det är nog tryggast att vara med på ett par rep innan :) Återkommer med tid och dag sen om det är någon som är i närheten och vill komma och lyssna.

Sen ser jag mest fram emot helgen då jag och mamma tar tåget till Stockholm för att träffa min kära Maria och hennes mamma, se Il Divo i Globen, njuta av staden och ha en mor-dotter-helg helt enkelt. Det ska bli jättemysigt!

Och igår var det min och Christers 4-månadersdag :) det ni! <3

Nu ska jag laga lite mat så jag har energi att spela sen!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar