16 mars 2012

Fel dag..

Det har varit fel dag för mig i två dagar nu, trott det varit fredag sen i onsdag typ :) men NU är det ju fredag och jag är nöjd och glad!
Har varit en mycket trevlig vecka med besök från Schweiz på jobbet, både Lisa och Christian har varit här! I tisdags fick dom traditionell köttbullemiddag och vi kunde uppdatera varandra lite på vad som hänt sen sist. Alltid lika kul :) Lisa får jag träffa ganska mycket nu i vår, hon kommer upp hit på möten igen om 2 veckor och i mitten på maj åker jag till Basel för att gå på Bettinas bröllop!
Jag och Pontus höll en uppskattat presentation på tisdagen oxå, lite om vår roll på jobbet och vad vi har kommit fram till i vår planering med våra länder nu under våren. Kul att det är uppskattat när man gör något och att man får veta det oxå!
I onsdags samlade vi hela jobbgänget på Sorello Lounge och minglade, åt och drack gott. Kul att se när folk kommer hit från olika delar av världen och sen tar till vara på att vara på samma ställe liksom :) Alla hade trevligt även här men det blev lite sent och det kanske inte var helt genomtänkt att ta sista Mojiton vid 11 en onsdagkväll (Lisas fel, helt och hållet!). Men det var det värt!


Så idag gick jag hem lite innan halv 4, gick en sväng på Ikea och köpte lite matlådor och jättefina nya lila skålar (för mat) som kommit in nu. Forsla heter dom och dom finns även som tallrikar och stora fina fat. Ska nog köpa på mig det andra oxå men jag tänkte börja med skålarna. 29kr! Billigt :)


Sen har jag tvättat idag, städat lite, lagt nya lakan i sängen och nu hamnade jag med datorn i knät i soffan. Ikväll blir det en sväng till Sorello med Christer och Malle så jag slipper laga mat.. gör inget alls!
Och imorgon eftermiddag ska vi åka upp till Rydaholm och hälsa på Christers syster, ska bli jättetrevligt!
Happy weekend alla!
Tack för mig, hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar