6 mars 2012

Tacos..

..blir det till middag ikväll! Skulle varit hos Johan, Emilie och Raz och grillat ikväll men käre kusin är lite sjuk så vi får ta det en annan dag. Så efter ett par långa dagar på jobbet (och för att ladda för fler) så bestämde jag att vi skulle äta tacos och det blev inga protester!
Har precis kommit hem.. ganska trött.. men ska snart ta och börja fixa lite med maten så jag inte somnar :)

Min bil har bråkat lite med mig oxå..  när jag skulle iväg och spela i helgen så ville den inte starta.. alls.. men sen när Christer haft den i garaget och laddat den så funkar den klockrent! Det är ju nytt batteri och ny startmotor på den så det ska ju inte bero på det.. får nog ta ner den till Tommy så han får kolla lite. Jag klarar ju mig utan bil, det är inte det.. men jag tycker om min bil och vill att den ska funka!

Helgen som gick var helt underbar! Vi var i Växjö en sväng på lördagen och shoppade lite (hittade bland annat 3 par nya skor på Skopunkten!), åt sen lunch på Subway och kollade på melodifestivalen på kvällen. Det är allt ett märkligt startfält i finalen.. känner mig ganska insatt just nu :) men jag tror på Loreen, har gjort det hela tiden! Tror till och med hon kan vinna hela Eurovision!

Spelade med storbandet i söndagskväll oxå. Gick bra! Men jag är så kluven till att spela varje söndag.. jag tycker det är för mycket att ha varje söndag uppbokad.. det stressar mig lite. Samtidigt är det svårt att välja mellan musikkåren och storbandet.. och det känns som om det blir fel hur jag än gör.. men jag kommer att välja bort ett par rep ändå nu i vår, med det tempot som är på jobbet nu. Jag behöver en söndagkväll då och då för att ladda. Helt enkelt.

Nu får jag nog resa mig.. innan det blir för bekvämt i soffan!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar