11 mars 2012

VIlka grabbar!

Är väldigt stolt svensk efter dagens skidskytte på TV, 3 svenskar i topp 6 inkluderat ett silver och ett brons! Det är verkligen min favvosport på tv.. Min käre andre hälft delar inte mitt intresse.. "Det är lika kul som att se färg torka".. eller hur?? Men att åka runt och kolla på lastbilar är ju jäääättespännande :) (puss på dig!)
Och just nu stör jag mig på att jag missar damernas skidskytte klockan 4 för vi ska på årsmöte med musikkåren! Men jag överlever nog..

Helgen har varit väldigt bra och ganska lugn. Jag har börjat äta Sinova tabletter (naturmedicin) mot bihålorna igen och jag känner mig mycket bättre än i fredags.
Vi hade Patricia, Johan, Veronica och Stefan här i fredags på litet halvspontant besök, mycket trevligt! Hade tänkt att laga mat först men eftersom jag inte helt hann planera så mycket så blev det att vi beställde pizza och det gick alldeles utmärkt.
Igår fick jag en hel del saker gjorda. Hade en liten "egen dag" för Christer var på kurs. Morgonpromenad vid 8, besök på Ikea, Hälsokosten, Maxi, Återvinningen.. lite städning och fixning, lagade mammas goda köttgryta (och lyckades få den nästan lika god som hennes) och sen kollade vi Melodifestivalen hos mamma och pappa på kvällen. Och rätt låt vann! Yey, go Loreen!
Det var 28+ på Speak oxå men vi var inte alls sugna.. och det var så skönt att bara vara hemma och slappa.. vi får hänga med nästa gång helt enkelt :)

Nu ska jag ta och fixa lite mat tror jag, imorgon bitti ska jag och mamma ner till Osby och hämta min lille bil som har varit på lagning. Tar det direkt på morgonen så är det gjort.
Lisa och Christian från Schweiz kommer imorgon oxå, ska bli SÅ kul att få träffa dom och äta köttbullemiddag på tisdag kväll :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar