28 mars 2012

Skönt..

Idag har jag varit "tvångsledig" igen, på eftermiddagen! Vi myntade det uttrycket idag, tyckte det passade :) Har man gamla semesterdagar som man måste ta ut är man ju tvingad till det alltså blir man tvångsledig!
Men jag har inte lidit av det om jag ska vara helt ärligt. Visst, jag har en hel del att göra på jobbet men jag har njutit av dagen. Sen är jag ledig på fredag med :)

Så jag åkte hem och åt lite lunch och sen la jag mig i soffan en stund för att läsa min nya Topphälsa. Och somnar.. och sover över en timme.. hade ju ställt klockan för jag skulle till Katrin på massage halv 3 och det var ju tur för annars kanske jag hade missat min tid! Något säger mig att jag är trött..
Det var som vanligt jätteskönt med massage och jag fick ett nytt te av Katrin. Brukar testa lite olika örter och så. Dessa örterna skulle vara extra bra för lever och galla, organ som tydligen lider mer på våren av någon anledning. Jag brukar gilla ört-te, men detta var riktigt vidrigt :) smakade bara beskt typ. Men jag ska dricka det morgon och kvälll i 2 veckor och se hur jag känner mig sen!

Sen har jag varit en sväng hos moster Doddo och fått fika och gett henne en liten paket för hon fyller år idag! Grattis moster!!

Igår var vi och grillade hos Johan, Emilie och Raz och det var jättemysigt och oj vad gott det är med grillat.. hann oxå med att läsa lite bok med Raz, bara bilar och traktorer och andra fordon så han var nöjd :) söte unge!

Snart blir det middag med Lisa, som är på besök från Basel! Blir någon form av thaimat, gamla eller nya restaurangen vet vi inte ännu :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar