1 mars 2012

Torsdag=snart fredag

Fast jag trodde nästan att det var fredag idag.. det är inte bra när det är på det hållet.. men dagen har gått fort som vanligt! Var ute och åt lunch med Jenny och Bettan. Vi börjar bli bra på att ta en dag i veckan och äta tillsammans, så mysigt!

Det är ganska mycket på jobbet just nu, mycket som ska falla på plats i mitt lilla huvud. Hade en lång dag igår men kände ändå när jag kom hem att jag fått undan en del såna småsaker som jag (på grund av tidsbrist) samlat på hög. Det är fortfarande mycket nytt för mig och det är inte alltid lätt att acceptera för ett kontroll-freak som jag.. men jag lär mig sakta.. Och det är ju som sagt snart helg!

Har precis kommit hem från gymet! För andra torsdagen i rad tränade jag och Jessica, visst är vi duktiga! Länge leve cross-trainern! Förra torsdagen  motiverade vi oss med att gå på AW efter men vi sa att det kan ju inte bli en vana att alltid göra det :) Så det blir lite lugnt ikväll, fixa lite här hemma, äta lite äggsallad och läsa ut min bok!

Kan rekommendera Lars Kepler om ni inte läst något av honom! Första boken är sådär, andra är bättre, tredje är sjukt bra! Svår att lägga ifrån sig.. och det är lite konstigt att det är på det hållet, i vanliga fall är ju alltid första bäst :)

Jaha.. nähä.. duschen kanske!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar