10 april 2011

Blå himmel

Idag är det blå himmel ute, IGEN!
Igår var det en jättefin dag, lite kall vind men sooool hela dagen. Man märker verkligen hur Sverige vaknar när det är fint väder ute.. alla blir bara glada :) och det behövs efter vintern!

Fredagkvällen spenderade jag hos Oa och Jessica. Kul att ses nu när vi varit ifrån varandra en hel vecka :) Efter att ha umgåtts varje dag i över 3 veckor så vet jag att jag tänkte på det i början av veckan.. längesen jag pratade med Jessica.. så var det bara 3-4 dagar..
Vi åt spagetthi och köttfärssås á la mig och drack lite vin och tittade på kort från Thailand. Ska ta med mina bilder nästa gång!

Igår började jag dagen med promenad och en liiiten stund i solariet. Tänkte försöka behålla lite av min solbränna nu så jag slipper bränna mig när sommaren kommer. Sen var jag en sväng på DuoData och höll lite koll på butiken för Johan skulle iväg på något. Blev även bjuden på lunch av moster Helen tillsammans med Johan, Emilie och Rasmus, tack för det!
Lille Rasmus.. är så söt! Ska styra upp lite bilder på honom snart :)
Sen cyklade jag vidare till moster Doddo och lämnade hennes födelsedagspresent (thai-siden som hon önskade sig) och pratade lite och sen kom jag till slut till Jenny och Magnus där det blev tacos, lite vin och lite gin&tonic. Cyklade ganska långt igår nu när jag tänker efter :) och dagen gick så fort!
Satt och spelade keyboard med Isac, han verkar ha lite fallenhet för musik! Och han är inte 2 år ännu.. får nog spela mer med honom :)
Det var helt enkelt en jättebra dag!

Idag får vi väl se vad jag gör. Städa bilen hade ju varit bra.. tror nog jag ska satsa på det! Och en promenad med Patricia om hon är vid liv efter gårdagens resa till Tyskland :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar