25 april 2011

Slut

Jaha då är det snart slut på påsken för denna gången! Vilken underbar helt det har varit, jag är så nöjd så nöjd! Det har varit varmt och skönt och jag har träffat många av mina vänner, ätit gott och druckit gott :)
Och ikväll avslutar jag med middag hos mamma och pappa, det vankas stek, mmm!

Idag har vi spelat konsert i Stenbrohult med musikkåren och det gick jättebra! Kändes som om det klingade bra i kyrkan och det är ju alltid kul när man märker hur hela kåren blir på helspänn och fokuserar det där lilla sista. Jag hade ett litet solo på Just a closer walk with thee och det gick oxå väldigt bra! Blir alltid nervös efter jag spelar sånt.. skumt.. är lugn fram tills jag är klar och sen blir jag helt stimmig :) men men, såna är väl mina nerver och adrenalinet.

Igår var jag hos Johan, Emilie och söte Rasmus och grillade. Blev 3 e grillningen på rad, denna gången kyckling. Mycket gott! Johan hade googlat lite om grillning och hade ett vattenbad i grillen som vi la kycklingen över (blir inte sån hets på värmen då) och det blev jättegott! Jag och Johan avslutade kvällen med "Cajun Coffee" som var sjukt gott! Kaffe, rom, sirap, grädde och muskotnöt. Rekommenderas!

Lördag kväll var jag hos Oa och Jessica. Malle och Per skulle cyklat förbi här och hämtat upp mig, men när jag ringde efter 10 minuter så var dom redan framme. Dom hade glömt mig!! Ingen skada skedd dock :)
Doddo hade förberett hemgjorda hamburgare som var jättegoda! Vi hade nog alla möjliga tillbehör till och burgarna blev stora :) Vi spelade lite kubb efter maten oxå och det var första kubben för mig för i år. Jag och Melvin förlorade mot Oa och Jörgen.. men det var kul ändå!

Tack alla som bidragit till min fina påsk! Avslutar med lite bilder på Rasmus :) Han är så söt när han skrattar nu, men det är inte helt lätt att fånga han små leenden på bild kan jag säga..




Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar