5 april 2011

Skumt!

Har just pratat med 3 eftersom mitt internet strular.. dom säger att det inte är några problem alls i Älmhult. Så får jag se en kommentar på facebook från Henke där han har fått veta att masten i Älmhult har något fel och ska vara åtgärdad i maj! Så jag ringer tillbaka och kollar igen men det finns iiiinga fel i Älmhult.. mycket märkligt! Jag har alltid varit en nöjd 3 kund men just nu känns det lite konstigt.. jag håller på att ladda ner någon uppgraderingsfil för mitt modem nu, det ska tydligen bli bättre då! Får väl se! Just nu verkar ju nätet funka..

Känns bra att ha börjat jobba, har haft min första intro till mitt nya jobb idag + att jag har gått igenom lite av mitt gamla jobb med han som ska ta över. Imorgon ska jag åka till Öjaby med jobbet för 2 dagars utbildning i ledarskap och kommunikation, ska bli mycket intressant!

Har ont i mina bihålor bara, det är väl enda felet just nu :) men jag har hämtat hem pappas näs-sköljare och bara varit hemma och vilat nu ikväll. Planen var att träffa Mia Fridh (Rodin) men jag hoppade det. Vill ju inte smitta henne eller barnen om det nu är något mer än förkylning!

Nähä, får väl ta tag i den där uppdateringen nu.. håll tummarna!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar