17 april 2011

Vitsippor

Åh idag har jag sett massa vitsippor när jag cyklade hem från Maxi, dom är så fina :) Blir helt glad i hela kroppen och det bekräftar ju att det kommer sommar snart snart. Nästa helg är det ju påsk och då blir det lite extra ledigt, 4 dagar, skönt. Dom har även lovat fint väder och varmt så nu håller vi tummarna!

I fredags gjorde jag inte så mycket, var hemma och låg på soffan och tog det lugnt. Somnade ganska tidigt och vaknade ju då tidigt på lördag morgon :) Så jag gick en lång promenad, solade en liten stund och sen körde jag en sväng till Växjö. Kände bara för att strosa runt och handla lite. Hittade jeansklänning och liten rosa tunika på Esprit som jag är jättenöjd med! Sen lite tröjor, linnen och tights på HM och 3 par skor för 400 kr på Skopunkten. Helt perfekt lagom. Jag shoppar bäst när jag är själv har jag insett. Sen är det ju tråkigt att köra bil själv, men jag lyckades fördriva tiden med musiken från Kristina från Duvemåla!
Pricken över i var att jag hann fika med Patrik och Maria :)

Igår kväll var det Speakeasy och vi var hemma hos 2 jobbarkompisar till Patricia och grillade och festade innan. Var mycket trevligt och mycket folk ute. Har varit lite halvseg idag dock, brukar ju inte känna så mycket dagen efter men idag har jag inte direkt varit uppe och hoppat :) men det var det värt!

Ska öva med Storbandet ikväll och imorgon har jag en plan att ta morgonpromenad. Var duktig på det förra våren så jag tänkte att jag skulle se om jag kunde börja igen. Det är ju ändå ljust ute :)

Nähä, nu ska jag äta lite!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar