13 april 2011

Onsdag redan!

Imorgon är det 2 veckor sen vi kom hem från Thailand! Hallå?? Vad hände? Får dock fortfarande lite kommentarer på att jag ser solbränd ut så det är bra :)

Veckan har börjat bra! Är fortfarande ganska lugn på jobbet, känner inte att jag stressar upp mig och det är skönt. Ska försöka behålla denna känslan nu när jag ska börja med det nya. Har haft lite intro idag med Ann och börjat kolla i det nya systemet. Kan väl sammanfatta med ett ord så här långt: Förrvirrande :) Men det ska nog bli bra, jag ska gå officiell utbildning i mitten på maj och snart har jag för hoppningsvis access till systemet oxå så jag kan  börja testa lite själv.

Igår var jag och fikade hos Bengan och Ela i Virestad! Bengan har ju passerat en viktig gräns, 30 år :) Ela hade gjort både kladdkaka och marängtårta och det var så gott så gott! Tack till er :)
Deras lilla dotter Alice är bara ett par veckor äldre än Rasmus och det var ju ett tag sen jag såg henne oxå. Händer mycket med dom små när dom är så små :) Sött sött!

Idag har jag varit på gymmet för första gången sen jag vet inte när.. om det var innan eller efter jul minns jag inte ens :) men jag körde en halvtimme på crosstrainern och sen lite "funktionell styrketräning" som det nu så fint heter.. lite halvskumma maskiner.. vet inte helt om jag är övertygad där ännu. Jag saknar det gamla gymmet!! Det var jobbigt idag, känns att man inte har tränat på länge.. men nu känns det bra :)

Ikväll ska jag äta på Sorello med en gammal jobbarkompis från USA och imorgon kväll kommer Anna (Stark fd Axelsson) hit och äter kvällsmat! Ska bli så kul att träffas, har inte sett Anna på sååå länge.. och ändå bor vi båda i Älmhult.. får bli ändring på det! :)

Nähä, dags för en dusch!
Tack för mig, hej!

2 kommentarer:

  1. Alice är några veckor YNGRE än Rasmus. ;)

    Kram Emilie

    SvaraRadera
  2. Ups.. ska dementera det i nästa uppdatering :) just det.. han kom ju först.. vet inte vad jag tänkte!

    SvaraRadera