19 april 2011

Letar flyg

Sitter och kollar lite flygresor till Schweiz nu, tänkte ta en veckas semester där nere i sommar och bara vara. Jag var ju nere förra sommaren och det var helt perfekt! Dessutom kan jag ju våldgästa mina vänner och bo gratis, det gillar vi! Har hittat en resa för 536 kr tur och retur Köpenhamn-Basel, måndag-söndag v 32. Hade varit perfekt! Måste bara kolla med Lisa så att hon inte har något planerat, men hon är på semester nu och verkar inte ha sin mobil i närheten :)
Ha, vilken timing, jag skriver om Schweiz och dom kör Ricola-reklam på tv :)

Jag kom ut på min morgonpromenad i måndags, oj så stolt! Och oj vad jag kände mig vaken när jag kom till jobbet.. lite halvsegt att ta sig upp, men det är så lugnt och skönt vid den tiden. Och friskt ute!
Idag blev det promenad efter jobbet men imorgon lutar det åt morgonen igen! Vi får väl se :) Ska försöka gå 6 gånger i veckan.. helst 7 men inser att det inte kommer att bli VARJE dag. Men jag måste köpa nya skor.. dom är inte sköna längre.. får bli ett projekt till helgen kanske!

Har börjat läsa sista boken i Grottbjörnens folk-serien, som heter De målade grottornas land och den är bra. Älskar dom böckerna! Och den är nästan på 700 sidor så jag tror den kommer att räcka ett tag. Och nu när man snart har 4 dagar ledigt i påsk så kanske man hinner läsa lite med :)

Nu ska jag kolla lite på 24. Har säsong 8 på datorn nu (tack Johan!). Jag och Jenny pratade om att se det ihop men jag kunde inte hålla mig.. (Jenny, vi lägger över det på din dator sen, sorry!!) Har sett 3 avsnitt med vår käre Jack Bauer. Han är klockren. Som MacGyver, fast på 2000 talet :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar