29 april 2011

Min grej

Jag har nog hittat min grej, morgonpromenader :) denna veckan har jag varit ute 3 gånger, är ganska stolt! Har gått vid halv 6 på morgonen, ca 45 minuter, och så är jag ändå på jobbet vid 7. Sen har det blivit ett par kvällspromenader med. Gå gillar vi!
Har även gått med i Viktklubben igen. Har gått upp ett par kg sen Thailand och det är ju inte bra.. så då får man ju gå ner dom igen! Kommer att hålla mig duktig i veckorna och sen unna mig något på helgerna, man måste ju leva typ. En sommar utan vin går ju inte :) och vin innehåller ju dessvärre en del kalorier.. typiskt!

Veckan har gått fort, som vanligt och imorgon är det Valborg och på söndag 1a maj.. tiden springer! Snart är det sommar, då kan vi stanna klockan lite :)

Ikväll ska vi fira Ela med lite fika (så jag har ätit så lite som möjligt idag!) och det ska bli trevligt! Imorgon är det Värkstan, men jag har inte helt bestämt mig för om jag ska gå eller inte. Jag känner att det har varit fullt upp mer eller mindre sen jag kom från Thailand och det hade ju egentligen varit skönt med en kväll hemma.. men det är Valborg.. kanske fel kväll att välja :) vi får se hur jag känner mig imorgon! Ska vara hemma och slappa och fixa lite i lägenheten på dagen i alla fall. Har en klädgarderob som behöver en uppröjning till exempel och en tvättkorg som behöver tömmas (tid bokad imorgon!).

Mamma har varit snäll och sytt om mina uniformsbyxor inför spelningen på torget på söndag (11:30, kom och lyssna!) Hade ju inte så många byxor att välja på, det var korta och stora i midjan eller lagom långa och små i midjan.. jag tog det senare alternativet :) och nu är dom utsydda så jag kan andas och få lite magstöd med :)

Nähä, får inte slöa till framför datorn nu!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar