18 maj 2011

Bra början

Ah, idag började jag dagen med massage, det var så skönt! Jag tog dessutom sovmorgon till 7:15 och lyckades sova så länge. Hör inte till vanligheterna, men jag är ganska trött hela tiden känner jag. Är väl pollen som sitter i ännu. Jag fick godkänt av Katrin oxå, jag var "i bra skick", känns tryggt. Det enda hon inte kan göra något åt är min "trombonmuskel", dvs höger axel. Men det är inte fara, jag har inte ont om jag spelar i måttliga mängder :)

Spela ja, vi hade marschträning i måndags! Oj oj.. nostalgi för mig! Sist jag marscherade var 1994, det är ju ett bra tag sen! Men det var som att cykla, det gick ganska bra! Var ett par marscher som jag inte kunde så bra, och när man måste läsa mycket noter och gå och spela samtidigt så var det inte helt lätt. Men inte så illa som jag trodde!
Jag missar ju tyvärr studentspelningen (som vi övade inför) för jag ska till Spanien med jobbet den veckan och vi kommer inte hem förrän lördagen. Lite synd att missa, men Spanien blir nog ok det oxå :)

Idag hade vi negerbollstest på jobbet! (Eller chokladbollar kanske man ska skriva för att ingen ska missuppfatta något) Hur som helst så har vi ett par kreativa produktutvecklare som hittar på lite test hit och dit. Vi har haft glass-test, jul-kul-test (pepparkakor, glögg, julmust och skumtomtar) och nu är det dip-test (ännu så länge har vi avverkat kex typ Ballerina och nu negerbollar). Sen röstar vi på våra favoriter och sen får vi ut röstresultat.
Små saker som förgyller vardagen, tack Sara och Lennie :)

Snart är det fredag igen och då blir det lite vin med Carro och på lördag blir det Malmö och International Military Tattoo med Susanne! Ska bli SÅ kul. Vi har dessutom tid för shopping och öl, we like :)

Nähä.. om man skulle rota fram lite mat kanske!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar