3 maj 2011

Sköna maj

Eller kalla maj kanske man ska säga.. idag var det ingen värme här kan jag säga! Fick plocka fram dunjackan igen när jag skulle cykla till Golfklubben! Vi har varit där med jobbet idag och haft en hel dag i ämnet effektiva arbetsvanor :) var mycket intressant! Insåg att jag är ganska effektiv (om någon nu skulle tvivla) och jag hade en hel del av rutinerna som togs upp. Men lite tips och tricks fick jag ju som kan förbättra! Sen är det ju alltid kul när vi lyckas samla hela gruppen på ett ställe en hel dag, händer inte alltför ofta..

Första maj spelningen på torget gick bra! Var ju ett tag sen jag spelade med notgaffel och hade lite svårt att se Irene, men allt som allt var det lyckat! Vi hade även ett jättebra rep med storbandet på kvällen, nästan hela bandet samlat och bra ös :)

Igår var jag i Helsingborg med jobbet. Åkte tidiga 06:20 bussen med Johan som sällskap. Vi var dock inte så sociala, vi somnade båda två :) Hann med en liten sväng på Väla oxå innan bussen gick hem och hittade födelsedagspresenter till både Idun och Tuva!

Har varit duktig med min lilla diet oxå känns det som. Att vara med på Viktklubben motiverar till att tänka på vad man äter och att bränna lite extra kalorier. Idag var jag ute på morgonpromenad + att jag cyklat till och från Golfklubben. Åt heller ingen kaka till fikat, även om det var nära..
*äpple är lika gott som kärleksmums, äpple är lika gott som kärleksmums*

Men nu blir det soffan och jag tror minsann att jag unnar mig lite popcorn till Desperate Housewifes senare :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar