31 maj 2011

Grattis Jessica!

Hurra Hurra Hurra Hurra på din födelsedag! :)
Det var ju ännu ett lyckat kalas på Danska Vägen i söndags, då vi firade både Tuva och Jessica men gott grillat och mumsig tårta. Båda födelsedagsbarnen verkade nöjda, den lilla somnade i Oas knä när vi ätit klart. Tar på krafterna att fylla år :)

Det blev ju ett par paket till denna lilla damen

Den nya fiiiina altanen! Bra jobbat Oa!

Farbror Itte och farmor hade ju så klart det största paketet..

Och här är vad som var i! En väldigt uppskattat gunga!

Dom är 9 och 4 år.. Teknik-barn :)

Sötaste 4-åringen med sin Hello Kitty tårta!
Imorgon ska jag jobba sista dagen denna veckan trots att det bara är onsdag! Sen är det långledigt!! Åh, vad jag ser fram emot det. På torsdag ska jag till Patricia och hänga vid poolen, bara vara och dricka vin och sova över till fredag. Det ska bli SÅ skönt, nästan som minisemester :) Martin skulle visst till England och hämta en bil. Sen blir det dop för Alice och 30 års fest för Bengan på lördag, ser jag oxå fram emot!

Och förresten, den 21-22e Augusti ska jag gå Högvakt i Stockholm med Trollhättans hemvärnskår!! Det ska bli riktigt spännande. Jag var lite tveksam först eftersom jag inte har någon uniform kvar, jag har knappt marscherat sen -04 och jag missar deras rephelg.. men Marie (som är dirigent) tror att jag fixar det ändå, det är som att cykla :) och det har hon nog rätt i! Vi skulle öva lite på lördagen, det räcker nog :)

Nähä, nu är jag hungrig, broccoli på menyn ikväll + något gott till.. vet inte vad ännu bara!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar