24 maj 2011

Grattis Melvin!

Idag fyller vår lille Melvin 9 år så jag ska snart iväg på kalas! Har ett par presenter som ska slås in bara :) Ser fram emot kvällen nu, ska bli kul att ses och umgås lite! Kanske vi kan inviga altanen som Oa byggt, om det nu håller uppe. Vädret har varit mycket skumt idag :)

Igår var jag hos Hui och åt Kinesisk Hot Pot med några jobbarkompisar. Det är typ som fondue, massa plockmat som ska doppas/kokas i god buljong. Jag var SÅ mätt när jag kom hem och vi hade SÅ trevligt. Fick även belgiska våfflor till efterrätt. Med glass. Hur nöjd som helst. Vi är ju ett gäng från avdelningen som träffas lite då och då och nästa gång är det nog min tur. Eftersom det bara är jag och Susanne (som inte var med igår) som är svenska så frågade jag vad dom ville ha när dom kom hit och det lutar åt hemgjorda svenska köttbullar. Helt enkelt :)
Så här såg det ut igår:
Ja, man kunde tydligen ha svenska köttbullar i oxå :)

Jag, Duygu, Hui, Gloria och Olga
Nähä, får väl ta tag i present-inslagning nu :)
Tack för mig, hej!

1 kommentar:

  1. Dom där spetten ser inte dumma ut alls :-) kram jeol

    SvaraRadera