15 maj 2011

Dop

Igår var jag på dop i Hjärup! Mia och Micke döpte sin lille Samuel och det var en mycket bra dag :) Vi var i en kyrka i Tottarp som var jättemysig, man hade liksom dopet i mitten av kyrkan så folk kunde sitta på alla sidor. Mia spelade Highland Cathedral på sax och det var så fint.. och jag var så glad att få ett nytt minne till den låten. Sist jag hörde den var ju på Annas begravning..
Vill bara tacka familjen Noltorp för en mysig och fin dag!


Helt fantasktisk tårta måste jag säga! En kompis till Mia som pysslat ihope :)
Idag är det söndag och jag tar det lugnt. Sov faktiskt ända till 9! Sen gick jag ut en liten runda, men vände ganska snabbt för det kändes som om det började regna.. hoppas att Patricia vill ta ett varv med mig sen :)
Ikväll är det ju VM final i hockey oxå, oj vad det ska bli kul att se! Vi möter ju Finland.. så det kan gå hur som helst :)

Måndag och tisdag nästa vecka ska jag på utbildning för ett av våra system som jag ska börja jobba med nu i nya jobbet. Är inte så glad för att sitta 2 heldagar.. och speciellt inte med datorsystem, men det är ju något jag måste så det är bara att bita ihop :)

Och nästa helg ska vi på Tattoo i Malmö, DET ser jag fram emot!!
Håller på att ladda ner bilderna från dopet igår men det tar såååååån tid! Får nog plocka bort mina Thailandsbilder från minneskortet snart.. och köpa ny dator kanske.. börjar bli lite seg den här. Måste ta ner den till Duodata med, tror det är damm i fläktarna för den blir jättevarm..

Tack för mig, hej!

1 kommentar:

  1. HEJ MIN LILLA NEA.
    VAR SÖT RASMUS ÄR TÅRTAN ÄR JU JÄTTEFIN.
    KRAM DODDO.

    SvaraRadera