12 januari 2011

Duktig Ia

Idag har jag varit duktig! I morse när jag åkte till jobbet så la jag gym-väskan packad i bilen OM jag nu skulle få för mig att träna.. och det gjorde jag! Cross-trainer och lite styrketräning :) Kändes jättebra och ännu bättre nu efter en dusch och en god sallad och det faktum att jag kan slappa på soffan utan dåligt samvete. Det är nog (host host) 3 månader sen jag var där sist.. men jag har ju inte velat träna när jag varit halvsjuk helt enkelt. Lär nog känna av det imorgon dock..
Har även beställt en tränings-dvd med afrodans, men inte fått den ännu. Får se hur det är! Kan ju vara ganska skönt att träna framför tvn lite då och då nu när det är kallt och man inte vill gå ut. Återkommer med mer info om detta :)

Gjorde lite rårivna rödbetor idag och hade i min sallad. Bara att riva och blanda med lite olja, balsamvinäger, salt och peppar. Hur gott som helst! Kan jag rekommendera, nyttigt med rödbetor oxå!

Imorgon ska jag tydligen spela på Knutsdansen på torget! Årets mest spännande spelning.. eller inte :) men jag kan ju inte låta Lasse spela själv! Lär bli kallt och mysigt, men barnen tycker väl det är kul att dansa lite.

Annars är det väl ganska lugnt. Jag ser fram emot att få en hel helg ledigt nu och bara slappa lite! Blir nog lite lådmontering i Jennys och Magnus hus, lagom projekt tycker jag! Får ju som sagt försöka hjälpa till med det jag reder ut, är ju inte någon husbyggare direkt!

Och om 55 dagar är vi på väg till Thailand, wohoooo!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar