6 januari 2011

Hightec :)

Bilden på min snöiga balkong skickade jag direkt från mobilen till bloggen, oj vad smidigt. Behövde bara ladda ner en app gratis så kan jag blogga från mobilen oxå, perfekt! Tar ju lite längre tid att skriva på det lilla tangentbordet, men bra att möjlighet finns.

Det ös-snöar ute.. och jag blir så trött.. DET RÄCKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hade ju tänkt mig en promenad idag men icke.. jag går inte ut i detta.. ska iväg och rigga konsert och repa vid 2, innan dess håller jag mig inne!
Vaknade vid 7.. givetvis.. men somnade om efter att ha ätit en macka (var hungrig när jag vaknade, inte vanligt) och steg upp vid 10! Och nu har jag suttit i soffan och kollat på Nyhetsmorgon och lagt en beställning på Yves Rocher. Behövde ny mascara.. och jag har faktiskt gått ifrån Clinique där! Fick en mascara från Yves som premie en gång och jag var jättenöjd med den, så nu blir det den :) Köpte även lite handcreme, tvål, en after sun och en liten flaska med solskyddsfaktor 30, kan vara bra inför Thailand.

Var hos Oa och Jessica igår och åt gott och drack vin och pratade en hel del Thailand (ovanligt). Tack för god mat som vanligt mysig kväll :)
Blev oxå att vi kollade på JVM hockeyn, stackars Sverige förlorade sin bronsmatch..
Vi håller på att fundera på vad vårt 3e ställe ska bli.. efter vi har varit 3 nätter i Phuket på Kata beach och 3 nätter på Phi Phi.. igår pratade vi om Ko Lanta, ser bra ut på bilderna, men det gör ju typ allt! Vi pratade oxå om Kao Lak, men en jobbarkompis till mig var inte jättenöjd med det.. stränderna var inte så fina.. och Kao Lak är så Tsunami relaterat.. det känner vi allihop. Jag hade gärna åkt på en dagsutflykt till Kao Lak men jag är inte säker på att jag vill bo där.
Så om någon har tips om trevliga ställen, skriv gärna en kommentar!

Nähä.. om man skulle ta och stryka sin top inför konserten imorgon kanske.. och prova ut vilken kjol jag ska ha.. eller om jag ska göra det imorgon eftermiddag..
Ska jobba hemma på förmiddagen i alla fall imorgon, skönt!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar