30 januari 2011

Sovit gott!

Inatt har jag sovit väldigt gott! Somnade vi halv 11 igår och vaknade lite innan 8, så jag är nog utvilad! Kanske :) jag brukar alltid bli lite middagstrött på söndagar.. men då kan man ju vila lite till!

Började dagen på gymmet idag! Dom har ju haft stängt en vecka nu och gjort om en del så det var spännande att komma ner idag! Nya cross-trainers och löp-band och nya maskiner! Dock färre maskiner än vad vi haft innan, men fler pilates-bollar och gummiband och sånt. Man kan ju tydligen göra lika mycket med en pilates-boll som man kan men ganska många maskiner, man ska bara veta hur :) Dom skulle ha instruktörer på lunchen imorgon och tisdag så jag får väl se om jag hinner ner, tror inte det. Har i bakhuvudet att det är möten och sånt och då är det inte så lätt att hinna träna på lunchen. Men förhoppningsvis kommer dom att ha någon kväll oxå!

Har haft en skön helg så här långt! Var hos Mia och Micke i Hjärup fredag-lördag och bara umgicks och tog det lugnt. Är glad att vi fick till att ses nu, det är alltid lite pussel :) Dom bor i samma område som Anna gjorde så det är en lite konstig känsla att komma dit, men det gick lättare denna gången än förra. Det är skönt att ha Mia som kände Anna som jag gjorde.. så kan man prata lite minnen och så :)

Idag är det jättefint väder ute! Sol, blå himmel och kallt. Är sugen på att ta en promenad oxå så man får lite luft. Får väl se om Patricia är sugen, hon skrev på facebook precis att hon ville ut och gå men hon har inte hunnit svara på smset jag skrev :)
Ikväll blir det övning med musikkåren och imorgon är det ny vecka!

Lisa, som jag jobbade med i Schweiz och som jag bodde hos på semestern i somras, kommer hit imorgon! Hon ska stanna en månad och jobba härifrån. Ska bli jättekul att ha henne här! Jag fick ju mycket support från henne när jag kom till Basel så nu är det dags att "ge igen" :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar