19 januari 2011

Mycket folk!

Det märks att folk har gett nyårslöften och börjat träna.. det är MYCKET folk på gymet efter jobbet nu.. i måndags var jag där med en jobbarkompis och när vi kom vid kvart över fyra så fanns det inte ens en cykel ledig! Det tunnade ju av lite i och för sig, men oj oj.. idag var jag där kvart i fyra istället, tänkte att det skulle vara bättre. Men när jag kollade bokningslistan till cross-trainern så hade jag fått vänta 45 minuter och det kände jag inte alls för.. så jag åkte hem, tog på lite extra kläder och gick en promenad istället! Det var lite kallt, men jag har ju inte direkt varit ute i mycket frisk luft på sista tiden :)

Igår var jag ute på en mycket trevlig lunch med Emilie, hon är ju mammaledig nu och inväntar bara bebben :) Inte så länge kvar nu tills dom blir mamma och pappa, spännande!
Vi var på Hartmans och jag blev extra glad när dom hade kåldolmar, en favorit som jag aldrig har lagat själv. Har funderat på det flera gånger men det ser svårt ut..
På kvällen var det kalas för Martin i Apelhult. Patricia hade gjort jättegod smörgåstårta! Lite kul att träffas en vardagskväll, det gör vi inte så ofta :) Ela hade dessutom bakat vaniljbullar som var mycket mumsiga!

Resten av veckan går väl lika fort som första delen har gjort! Imorgon ska jag på massage! Hade egentligen fått tid nästa fredag, men idag fick jag ett sms från Katrin (massören) om att jag kunde komma imorgon istället. Ser fram emot det. Tycker jag har varit stel sedan vi hade konserterna med musikkåren, det var ju några timmar i trombonställning så att säga och det är man ju inte helt van vid längre :) så jag hoppas hon fixar till mig imorgon!

Nu ska jag ta och fixa lite mat tror jag, sen blir det en dusch och lite lugnt. Kanske blir dusch innan maten.. ja ja.. det bryr väl inte ni er om :)
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar