2 januari 2011

Nytt År, Ny Blogg

NU byter jag blogg till denna sidan helt enkelt, så uppdatera era favoriter med denna adressen istället! Jag tror det kommer att bli bra :)
Sov ganska länge idag, typ till 9, det är länge för mig. Men jag kollade på Mamma Mia på tv igår kväll så jag somnade inte så tidigt som jag trodde jag skulle göra. Är fortfarande lite snuvig, har ont i bihålorna och hostar lite.. men jag tror inte det bryter ut mer, hoppas inte det. Vi ska öva med musikkåren ikväll men jag får se hur det känns att spela. Vill liksom inte riskera att bli sämre till konserten till helgen!

POMPA OCH FEST med Älmhults Musikkår och Elmekören, 7e och 8e Januari klockan 19:00 i Linnehallen! Förköp på TIME
Kommer att bli en jättebra konsert, så kom gärna och lyssna!

Igår kväll satt jag och läste igenom lite i min gamla blogg och summerade ett par viktiga saker per månad som hände. Tänkte att det kan vara kul att börja nya bloggen med en summering av förra året! Har hittat lite gamla bilder oxå :)


 Januari: Skidåkning i Sörenberg, extra weekend hemma i Sverige och City Beach (inomhus-strand) i Basel















Februari: Sista helgerna i Basel, Fasnacht och flytten hem från Schweiz
Mars: FFFF festen och spackling hos Johan och Emilie

April: Holland och Rumänien med jobbet, Eva och Tommys söta lamm och Svennes 25års fest

Maj: Elas 25 års fest, ny cykel, Madrid med jobbet och Melvins, Tuvas och Freddans födelsedagar

Juni: Sommar, poolen i Apelhult och midsommar

Juli: Kina med jobbet, semester och Basel

Augusti: Anna och Ulf blev herr och fru Engström och min älskade Anna Vuoriskoski lämnade oss



September: Födelsedagsmiddag på Sorello, Ekorunda i Skåne, Annas begravning (den värsta dagen i mitt liv så här långt) och helg hos Maria i Uppsala









Oktober:  Stekte ägg på Silverratten, höst-förkylning och sjuk, kände första sparken från Emilies mage

 November: Halloween på Wärkstan, Polen, helg med familjen Noltorp och Tindras kalas

















December: Julpyssel, julbord, Malmö med jobbet och underbar semester på GRAN  CANARIA











Nu ska jag ta och gå ut en sväng tror jag, behöver ju får hem min cykel från Lundgatan! Blå himmel och kallt ute!

Tack för mig, hej!

1 kommentar:

  1. Phi Phi Villa Resort, jag har frågat om dom har Familje Bungalon ledig i mars, direkt på stranden. Gå in och kolla hotellet på thailandhotell.se. Kram Jessica

    SvaraRadera