9 januari 2011

Pompa och fest

Då var vår konserthelg över då! Känns nästan lite snopet, det har gått så sjukt fort! Från genrepet i torsdags till nu, söndagkväll.. det flög förbi! Och det har varit jättekul! Vi hade 250 i publiken på fredagen, 220 på lördagen och siffran för Osby idag har jag inte ännu, men minst 150. Vår lilla klapp-låt (utan instrument) har varit mycket uppskattat och den satt bra oxå :)
Det mesta har klaffat hur bra som helst och gode tid vad effektiva vi kan vara när det gäller att packa och lasta.. vi slutade spela i Osby idag ca 17:10 och lite efter 18:00 var vi på Tonhöjden för att lasta av..
Så tack alla som har varit med och kämpat och spelat och sjungit och klappat :) Jag har i alla fall haft mycket roligt!
Har inga bilder från konserten men dock lite från våra rep:

















Nu har jag satt mig  i soffan, ätit lite kycklingsoppa och önskar egentligen att jag hade en helg framför mig.. fast det går ju alltid fort i veckorna så jag hinner väl inte mer än komma till jobbet så är det helg igen :)
Det tar allt på krafterna att spela 4 dagar på raken så här, men det är det värt!
Nu ska jag kolla på Hipp Hipp från igår på SVTplay, missade ju det!
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar