3 januari 2011

DuoData i Älmhult!

Vill börja med att gratulera kusinerna Martin och Johan som idag har öppnat eget :) DuoData! Service, support och liten butik för allt inom datorvärlden. Tycker det är jättekul att dom vågar ta steget att göra detta och jag vet att det kommer att gå jättebra! http://www.duodata.se/

Idag ringde Jessica, hon har hittat en bunglaow på Phi Phi Islands som vi kan bo i allihop och bokat den för 3 nätter efter att vi har varit på Kata Beach! Så underbart!!
Så här långt har vi bokat 3 nätter på Kata Palm Resort & Spa när vi kommer ner.
http://www.sawadee.com/hotel/676215/
Därefter bär det av till Phi Phi Islands och vår bungalow i 3 nätter.
http://www.phiphivillaresort.com/
Gå gärna in och kolla och avundas oss :) jag är så lycklig över att vi ska åka! Efter den sköna veckan på Gran Canaria så ville jag ju inte lägga undan mina sommarkläder.. eller vänta på sommaren i flera månader.. och det behöver jag ju inte heller nu :)

Ikväll ska jag ta det lugnt. Var och spelade igår, men bara fram till paus, har ont i mina bihålor.. och vill inte riskera något inför konserten. Så på hemvägen från jobbet nu var jag inne och köpte vitlök, ingefära och citron som jag ska koka och sen dricka vattnet med honung. Det har hjälpt förr! Inte det godaste som finns, men det är väl smällar man får ta!
Det ska bli kul att spela på Pompa och Fest, tydligen har biljettförsäljningen gått bra sa Irene igår och det är ju kul! Mycket folk vill vi ha :)

Nu ska jag ge mig på att göra lite broccoli a la Kina som Hui har lärt mig, mycket vitlök :) blir nog inte helt som hennes, men man måste ju försöka..
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar