11 februari 2011

Älskade stövlar :)

Har shoppat idag.. skulle egentligen inte ha gjort det nu innan Thailand men jag har hur många bra anledningar som helst. Här är den första, dom är SÅ fina!
Dessutom har jag alltid haft svårt att hitta fina stövlar som jag kan dra upp över mina vältränade (läs feta?) vader! Dessa var i storlek L och passade HELT perfekt.
Dom är jättesköna, äkta läder, lagom och snygg klack, tidlösa och kommer förhoppningsvis att hålla lika länge som dom jag köpte i Geneve 2002 :) och pricken över i var att dom var nedsatta från 1500 till 750!

Så ikväll ska jag hem till mamma och pappa och äta, får ju dra in på mat när man köper skor! Nä.. hemlagad skinkstek tackar man ju inte nej till en fredagkväll! Har en sockerkaka i ugnen som jag ska ta med tänkte jag. Sockerkaka är underskattat. Helt vanlig sockerkaka. Det är ju SÅ gott! Men hur ofta gör man det egentligen? Det ska vara muffins med alla möjliga fyllningar och glasyr och kladdkakor i specialutförande. Det är ju givetvis jättegott det oxå, det är inte så jag menar.. ville bara framhålla en enkel klassiker :)

Fyndade faktiskt även en svart väst inne på Team Sportia, dom hade oxå halva priset! Har tänkt mig en väst ganska länge men inte hittat någon..
Man kan helt enkelt säga att jag är MYCKET nöjd med min dag! Och glad att det är fredag.. ska slappa ordentligt, börjar inse att det är en del som ska göras innan min semester.. och det är ju bara knappt 3 veckor kvar nu, yey!!!

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar