6 februari 2011

Gräs :)

Nu ser man gräsmattan SÅ tydligt och snön är snart borta, åh så skönt det är! Men jag har inte för stora förhoppningar om att våren kommer nu, det kommer säkert att komma mer snö.. men jag kan ju vara glad för stunden :)

Idag är det söndag, så skönt. Jag gillar söndagar.. det är befogat att inte göra så mycket då :) jag har i och för sig varit och tränat lite och även spolat av bilen med högtryckstvätt. Den var smutsig.. men tycker inte det är lönt att tvätta den på riktigt för den ser ju lika smutsig ut efter ett par dagar igen..
Det var ganska jobbigt att träna idag, vet inte varför. När jag var halvvägs på cross-trainern var jag nära att ge upp! Kände bara "jag orkar inte"! Men det gjorde jag och nu känns det ju bra!

Igår var jag och Lisa och kollade på nya multihallen på Aktivitetshuset och det var ett fint bygge! Var ganska så mycket folk där oxå, det bjöds ju på gratis korv och fika :) Det finns ett rum med lite enklare styrkemaskiner som ska funka som cirkelträning och det tänkte jag att jag skulle testa. Gjorde det dock inte idag. Där finns en jättehall för alla möjliga idrotter och squashen måste man ju som sagt testa. Dock är man som apa i bur när man spelar squash.. glasväggar.. + att man kan stå på andra våningen och titta ner på dom som spelar :) men men, det är väl smällar man får ta!
Sen åt vi lite middag på kvällen, gjorde aubergine/getost-gratäng och sen introducerade jag Småländsk ostkaka för Lisa :) och det gillade hon! Får ju passa på att bjuda på lite typiska grejor nu när hon är här!

Funderar på att promenera en sväng oxå nu, få lite luft. Men det är rätt skönt att sitta framför tvn oxå :)
Ikväll blir det storbandsrep! Längesen nu, så det ska bli kul!

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar