15 februari 2011

Teknik..

Jaha, jag gör väl ett bloggförsök.. mitt internet har strulat sen i helgen och idag har jag ännu en gång pratat med 3's trevliga kundservice (dom är faktiskt väldigt trevliga) och nu har dom felanmält mig till teknikerna och dom ska fixa detta inom ett par dagar. Det funkar liksom lite när det känner för det på något vis :) och dom sa att dom har haft massor med problem i helgen så det kanske ligger kvar lite.. vet vet? Eller är det väl mig det är fel på..

Det är KALLT ute! Och om exakt 3 veckor sitter vi på planet till Thailand, yey!!! På lördag blir det middag hos mamma och pappa med hela familjen Malizewski och Kelle och då blir det nog lite prat om Thailand känns det som. Får väl se om vi kan visa lite på nätet vart vi ska och så!
Fatta.. 3 veckor.. åh vad jag tjatar..

Har även fixat med min mobil idag som oxå har varit lite konstig i helgen.. jag försökte göra en uppdatering på den och med mitt dåliga bredband så fick jag felmeddelande.. och sen blev den konstig.. Så jag åkte ner till Euronics, där jag har köpt den,  och dom var snälla och hjälpte mig och fixade den! Mycket bra service får jag säga! Sånt gillar vi :) Frågan är ju varför JAG alltid får problem med det tekniska..

Igår var jag ute och åt med några av mina gamla Schweiz kollegor, mycket trevligt! Dock åt jag lite sent och en maffig carbonara och det gillade inte min mage helt. Så jag har inte sovit så bra.. men den mår bra nu :)
Blir bara att vila lite nu ikväll, känner att jag behöver det, gääääsp!
Inget kul på tv.. så det blir kanske att läsa min kära bok! Kan verkligen rekommendera författaren Arnaldur Indridason, en isländsk deckarförfattare! Mycket spännande och många roliga ord och namn :)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar